دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام خاطرات تو

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام خاطرات تو

ترانه: امیر یگانه, موزیک و تنظیم: سیروان خسروی

Download New Music Sirvan Khosravi – Khaterate To

سیروان خسروی خاطرات تو


 

 


جعبه موزیک

 


برگای زرد منو یاد تو میندازن چه زود رسید

پاییز بازم اما این بار تو مال من نیستی

روزا دارن آروم آروم سرد میشن غروبا دلگیر ترن

همه دنیا بهم میگن نیستی

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم میمونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم ...

اون روزی که خاطراتت از آرزوهات بیشتر بشه

اون روز دیگه پیر شده قلب تو واسه همیشه

تورو دیدن زیر بارون با تو خندیدن

مث یه خوابه واسه من کاش بازم خوابتو ببینم

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم میمونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم میمونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

 

 

 
دانلود با کیفیت 320  

 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: